REGULAMIN PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH Park Pinokio
Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady płatności elektronicznych w przypadku zakupu biletów do Placu Zabaw – Park Pinokio przez stronę internetową parkpinokio.pl (Strona) zarządzaną przez Hotel Na Wierzynka Restuaracja Maryla s.c. A.J.Pasek
- Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przez Zarządzającego w związku z dokonywaniem zakupu biletów online zostały określone w Polityce Bezpieczeństwa znajdującej się na Stronie.
- Przed dokonaniem płatności za bilety Klient zobowiązany będzie do akceptacji niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w trakcie wypełniania formularza rejestracji przy zakładaniu Konta Klienta, o którym mowa w Regulaminie Park Pinokio .
Zakup biletów online
- Bilety do Parku Pinokio można zakupić online poprzez Stronę.
- W celu zakupu biletów należy założyć Konto Klienta, uzupełnić wszystkie niezbędne dane określone w formularzu rejestracji oraz postępować zgodnie z kolejnymi pojawiającymi się instrukcjami. Nie zastosowanie się do instrukcji może spowodować odmowę zakupu biletów.
- Klient może zakupić na Stronie dowolną ilość biletów..
- Zakup biletów przez Stronę nie zwalnia z obowiązku zapoznania się i akceptacji Regulaminu Park Pinokio przez wszystkich użytkowników AIRO, co można uczynić w przeznaczonych do tego kioskach na terenie AIRO oraz w recepcji AIRO.
Płatność online
- Płatność za bilety będzie możliwa za pomocą serwisu przelewy24.pl, na którą to stronę Klient zostanie przekierowany bezpośrednio po założeniu zamówienia. Płatność odbędzie się na zasadach określonych w regulaminie dokonywania wpłat za pośrednictwem www.przelewy24.pl.
- Klient będzie miał możliwość dokonania zapłaty za pomocą form płatności udostępnionych na przelewy24.pl.
- Cena biletu jest wiążąca według chwili zamówienia, a Klient zobowiązany jest do dokonania płatności jednorazowo, bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Po dokonaniu zakupu za pośrednictwem Strony Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem transakcji, zawierającą datę i godzinę wykupionego wejścia.
- Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym podaniem danych przez Klienta, problemami z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Zarządzający nie miał wpływu.
- Zarządzający wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne. Prośby o faktury można składać osobiście lub korespondencyjnie w siedzibie Zarządzającego albo elektronicznie na adres recepcja@parkpinokio.pl
Zwroty, wymiana i reklamacje
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, gdyż prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu formularza rejestracji w trakcie zakładania Konta Klienta lub w kalendarzu dostępnych terminów należy niezwłocznie skontaktować się z AIRO wysyłając wiadomość e-miał na adres: recepcja@parkpinokio.pl . Podstawą skutecznego dokonania reklamacji z jednego z powyższych tytułów będzie otrzymanie przez Zarządzającego wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Reklamacja, o której mowa w ust. 2 powyżej zostanie rozpatrzona przez Zarządzającego w sposób przewidziany w Regulaminie Park Pinokio .
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać w trybie przewidzianym w regulaminie serwisu przelewy24.pl dostępnym na stronie internetowej.
- Reklamacje, o których mowa w ust. 4 powyżej będą rozpatrywane przez zarządzającego serwisem przelewy24.pl
- Zakupione bilety nie podlegają wymianie.